miercuri, 2 iunie 2010

A trecut un an...

Fix un an... ei bine, un an si 2 zile..Din toate scenariile posibile, asta e cel care cu desavarsire nu vroiam sa-l admit ca o varianta posibila. Acum un an, eram alta, eram naiva si plina de planuri marete. Mi-am construit din bancile liceului, un viitor aproape perfect.. Un viitor care credeam ca o sa vina si o ma transforme dintr-o ratusca, intr-o lepabada aproape perfecta. Asachi nu-i, colegele si prietenele mele nu sunt, Europa e departe, in schimb Chisinaul e foarte aproape. Viata de scoala si toate iluziile s-au dus intr-o rapa fr dureroasa. Mie greu sa afirm ca n-as schimba nimic, din ce-am facut, intru-cat n-am puterea sa prevad ce-ar fi fost, DACA... "Daca" e un cuvint foarte dureros.. Cantecul care l-am atasat a capatat alte conotatii. El desemneaza o perioada fr frumoasa, pe care as retraio din nou si din nou, fara sa schimb NICI O ZI, NICI Un CHIUL.. Ma tin minte, anul trecut cand pe 31 mai, il auzeam si zambeam la lacrimele colegelor mele, ma gandeam ca nimic nu se sfarseste, ci tocmai se incepe.. Acum, abia imi tin ochii uscati.. ANi de aur, nu de bronz, nu de argint, ANUME de Aur..

2 comentarii:

  1. marinush mi'au dat lakrimile
    mi'e dor de tot .. mi'e dor de tine (

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoas si adevarat, fiecare clipa a fost minunata, dar orice sfarsit e precedat de un alt inceput..

    am fost impreuna 9 ani frumosi de scoala, si am fost mereu unite toate trei la bine si la rau;)

    multumesc pentru ca existati

    RăspundețiȘtergere