luni, 17 mai 2010

Am ajuns unde trebuia...

Am avut o iarna geroasa, n-am racit, am avut un inceput de primavara friguros, n`am racit, avem un mai foarte cald, eu racesc...mi-nu-nat. Gresit, am zis ca "am racit"... Sunt intr-o stare "de nestare" fizica: am o tusa atit de puternica, inca ma dor plamanii,spatele si toti muschiuletii care nu mai rezista la incordari la fiecare minut. Hrrrrr... urasc urasc urasc

Apropo, eu am observat recent un lucru. Nu beau nici o pastila fara sa citesc fisa de utilizare. Inainte nu o faceam, acum imi rezerv aproape jumate de ora pentru analiza acesteea. Toti asa fac sau numai eu sunt atit de obsedata de compozitia chimica a medicamentelor?

Inca,ceva pe azi: am vrut sa zic un mare MULTUMESC tuturor oamenilor, care fac sa ma simt bine in Moldova. Multumesc, doamnei doctor, care m-a consultat in afara programului de lucru, vazind ca ma simt tare h....va. Sunt si asa personalitati, care vor sa demonstreze ca sistemul moldovnesc nu este incurabil. Ce-am observat, e ceea ca eu inca mai intalnesc oameni BUNI. MULTUMESC mult ca inca mai exista doctori, politisti, straini de pe strada care sunt mereu gata sa ajute un necunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu