luni, 29 noiembrie 2010

Ce inseamna sa visezi..

Eu asa demulte vreau.. si tot vreau.. si tot nu-mi ajunge.. si tot cineva/ceva imi incurca.. Pot sa fac liste cu dorinte pe A1 si sa tot mai vreau.. clara idee.
sucika asta de viata ii asa de frustranta.. incepi ziua de luni cu mofturi, pofte, ambitii, dorinte, aspiratii.. si o termini privind un post de stiri cum toti se cearta pentru mandate, pentru putere si pentru colori. Suntem o societate Curcube(a)u, impartiti in culori si despartiti de convingeri false. Asta oliaca vorbim despre alegeri.
Dar revenind la wishlist. sucika asta de viata, nu mi da pace.. vreau bani in buzunar si vreau timp liber. si inca mai vreau ca cineva sa mi dea un sut in locul mai moale ca sa incep o-data sa ma apuc de realizari si de pus "galycika" la wishlist.

Uite, eu tare cred in povesti, cred ca o sa intre prin intamplare o persoana, o sa citesca si o sa zica: "ia da sa i dam o sansa Marinei".

Azi am vizitat o groaza de blogguri si unele din ele, foarte bune. Avem niste persoane excelente si cu o groaza de idee bune si care totodata inspira. Eu nu stiu de ce asta am zis... dar totusi treaba asta cu bloggingul necesita o groaza de timp liber, pe care eu nu-l am. in afara de azi, el la mine pur si simple, e rapit, violat de Strasnica Universitate - UTM.

Era asa o formatie la Urma, aveau ei asa un cantec "wish list", ap mie il imi place )))) si cum eu sunt harnicutsa vi-l postez.








Vreau sa mai "alipesc" ceva care azi hmm... mi-o placut..

3 comentarii:

  1. Uite, eu tare cred in povesti, cred ca o sa intre prin intamplare o persoana, o sa citesca si o sa zica: "ia da sa i dam o sansa Marinei".
    ....

    crezi ka asta e normal? crezi ka nu ma priveste?

    RăspundețiȘtergere
  2. poate cineva o sa ma angajeze :D lol ))

    RăspundețiȘtergere
  3. despre vise, dorinte =)
    uite http://www.youtube.com/watch?v=13FaKsuYApk
    poate observi ceva :)

    RăspundețiȘtergere