duminică, 28 noiembrie 2010

O luni ca o luni...or lists to DO


Re-orientez blogul sau mai bine re-incep un blog, care se doreste activ si interesant nu numai pentru mine :) Urmaresc mai multe bloguri si imi par foarte interesante, doresc sa incerc si eu ceva asemanator. hmm....
Azi e luni, eu am zi libera si mii trist.. mai vreau o Duminica cu Soare si niste alegeri pe fondal, alimentate cu sperante.

Vreau sa mi fac o lista cu lucrurile pe cale vreau sa le fac/ocup ca sa nu le uit:
1. gradinarie
2. culinarie
3.fashion
4.sanatate si frumeste
5. vinificatie
Ordinea nu corespunde cu prioritatea realizarii acestora.



Ce fac oamenii pe asa timp urit?
1. Citesc carti
2. Se uita la tv
3. Beau ceai/cafea
4. Slabesc
5. Scriu pe blog ))

Eu imi controlez email la fiecare ora, disperata asteptand niste raspunsuri )). amus revedem toate blogurile interesante si vedem ce fac oamenii "interesanti" pe asa timp :)

p.s.: miau!
vreau o pisica cu care sa ma uit la tv, sa scriu pe blog, sa beau ceai si sa citesc carti


Un comentariu: