marți, 30 noiembrie 2010

Мат, mături.. sau cum sa матурэм мат-уриле din noi?


Mie nu-mi plac "mat"-urile... eu nu ma simt comod cu dinsele. Le aud des si cateodata rid fortat, cateodata imi ascund privirea in jos, dar mereu ma simt incomod. Daca nu le-as rosti si eu, ar fi un caz, dar cateodata imi iese si mie( raaaar!,dar se-ntampla), atunci in sine mea mereu zic "oops! sorry". Dar sunt oameni care nu zic "scuze" si se simt foarte comod cu ele. Apare intrebarea: de ce? de cand? pronuntarea lor e asemenea cu "buna ziua!" de ce oamenii folosesc la fiecare 2 cuvinte un "mlea" si o "suca"! de ce? Permit o "suca" intre o mie de cuvinte, care e acceptabila, insa cu un "sorry" in interior. Eu cred ca is prea "cuminte" )))) Pentru multi, sa te "matereste" e la fel de acceptabil precum sa vorbesti limba rusa intr-un stat unde rusii sunt minoritate! Ei hai ca acceptam si asa fel de "huligani" mai ales daca sunt prietenii nostri ))
Azi cineva mi-a promis ca nu se va mai "mat"-eri in prezenta mea si a facuto destul de sincer! Eu vreau sa-l cred, vreau macar de la dansul sa nu aud nici o "suca" si nici un "mlea".
Hai totusi sa "măturam" toate мат-urile din limbajul non-formal, sa fim putin mai buni si sa zicem macar un "Scuze" dupa o injuratura formata din max 2 silabe ))

2 comentarii:

  1. sucika asta de viata ii asa de frustranta..
    sucika asta de viata, nu-mi da pace...

    Nu am vazut nici un "scuze" !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. un scuze in interiorul meu ))) totusi oliaka de dramatism trebuie

    RăspundețiȘtergere